top of page

הקורס הוא הזדמנות ראשונה מסוגה להפגיש בין סטודנטים מהמחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר לבין מחלקות הפיתוח המתקדמות בחברת דלתא, ענקית הטקסטיל הישראלית, לשתף פעולה עם מומחיה ומעצביה, להחליף רעיונות ולפתח חומרים חדשים עבור החברה בתחום תעשיית הספורט העולמית.

עולם הספורט המקצועי מייצר דרישה בלתי פוסקת לפתרונות חומריים וטכנולוגיים שיאפשרו לספורטאים להגיע להישגים גבוהים יותר במקסימום נוחות. חברות הספורט הגדולות נושאות עיניהן לחברות הטקסטיל ושוכרות את שירותיהם של מעצבי טקסטיל לפתח את חזית הטכנולוגיה החומרית בתחום. כאחת מהחברות המובילות בתחום זה עובדת חברת דלתא עם לקוחות בינלאומיים גדולים ומובילים כמו נייק, קלוין קליין ועוד.

כבסיס לקורס זה, התמקדו הסטודנטים בתחום ה"active wear" לנשים, ופיתחו קולקציה חומרית עבור ספורטאיות או מובילות דעה בתחום, בדגש על הגדרת פתרונות לצרכיהן הפיזיולוגיים, המקצועיים והאופנתיים, תוך שימוש בידע הטקסטיל המקצועי שרכשו עד כה, וברוח מחקרית חדשנית ויצירתית הנשענת על מסורות הטקסטיל: הסריגה, האריגה וההדפסה. הקורס מתקיים במתכונת של סטודיו פעיל בו נחשפים הסטודנטים לתכנים הרלוונטיים לתהליך הפיתוח מתחומי הספורט והטרנדים, בו הם רוכשים כלים מקצועיים לעבודה מול לקוח ועובדים על הפיתוח הרעיוני והחומרי של הקולקציה.

אנו חיים בעולם בו שיתופי פעולה הוכחו כפורמט מקדם ופורץ דרך. מטרת הקורס הינה יישום של מגמה זו ומתן הזדמנות לשיתוף פעולה מעשי בין סטודנטים מהמחלקה לעולם המסחרי. זוהי הזדמנות המאפשרת חלון הצצה לעולם האמיתי ולפוטנציאל המקצועי של מעצב הטקסטיל היום.

הקורס התקיים במסגרת תכנית הלימודים במחלקה לעיצוב טקסטיל, שנקר.

מנחת הקורס: דנה בן שלום

ABOUT

bottom of page